czwartek, 21 lipca 2016

Pierwszy post aka pierwsza porażka tego bloga

Hej, jestem Hatlix i witam was... błagam, nie każ mi tego pisać po raz kolejny. Liczba moich blogów, co za tym idzie, pierwszych postów jest większa niż mój wiek, a spowodowane jest to moim malejącym zaangażowaniem i chęcią zmiany, "czystej karty". Tsa... brzmi obiecująco, prawda?

Jeśli nie jesteś jeszcze znudzony, że chyba odbiegam od tematu, to brawa dla ciebie. Na twoim miejscu czytając coś, co nie ma sensu, od razu bym to wyłączyła.

Ale jeżeli sam lubisz, gdy coś albo ktoś jest bezsensowne, trafiłeś do najbardziej bezsensownego z najbardziej bezsensownych miejsc, jakie można znaleźć wśród bezsensownych miejsc. Wow, po tym jakże bezsensownym zdaniu nawet mi chce się skończyć to pisać i nigdy nie publikować.

Jeżeli jednak to czytasz, to znaczy, że działam wbrew sobie i jednak opublikowałam tego posta, co za tym idzie, jeszcze nie usunęłam bloga. Prawdopodobnie zrobię to, jeżeli uznam, że nic mi w życiu nie wychodzi. 

Być może zauważyłeś już po niektórych czasownikach w pierwszej osobie czasu przeszłego (tak, dziecko popisuje się czwórką z polskiego), że jestem dziewczyną. Mam niewiele lat, jak już mówiłam, mniej niż założonych blogów. Większość czasu poświęcam na słuchanie i oglądanie zdjęć 5 Seconds of Summer i One Direction. Czasami oglądam różne seriale, aktualnie jestem w połowie I sezonu Scream Queens. Moje życie nie jest zbyt ciekawe, jak widać.

W tym akapicie chciałabym streścić, co będę umieszczać na tym blogu, ale sama nie potrafię dokładnie tego określić. Potraktujmy go jako blog osobisty z dodatkami haha.

Zapraszam do komentowania, i w ogóle.

No, więc miłego dnia, wieczoru, co tam.
Hatlix

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka